2013. január 6., vasárnap

Huszonhatodik fejezet - American Music Awards

Huuuuuuuuuu de izgatott voltam. Életem első AMÁja volt, és ezért talán érthető is volt az izgatottság. Reggel hatkor keltem, és mindent leellenőriztem, amúgy a fellépőruha kicsit módosult: Lila műbőr cucc volt, fekete csíkokkal rajta, szexik voltunk, főleg, hogy mindenkin ugynaz volt. Ja de rajtam még volt egy korona is, mert azt muszáj volt. És igen, ebben mentem be a vörösszőnyegen is. Sőt, nagyjából egésznap abba voltam, ami azért volt jó, mert mindenki megbámulhatta a kockáimat. Ja és a csípőrésznél midnenkinél fel volt írva az, hogy SEX, nekem pedig hátulra a seggem részéhez az, hogy KING. Remélem sokan fognak majd hisztizni. Megállapítottam, hogy tökéletesen tudok énekelni a szerelésben. Bár Lolo rendesen megbotránkozott a változtatáson, de hát ez van. Nagyon szeretem ezt a lányt, de kicsit túlságosan is ki tud akadni az ilyenek miatt... Szóval egésznap elviselhetetlen voltam, mint egy kisgyerrek ültem a szerelésemben, ami egyébként szellőzött is, mert voltak rajta néhány helyen lyukak, amik még botrányosabbá tették, de én imádtam benne lenni, bár volt amikor egész kényelmetlen volt. Mármint amikmor például a tvbe igen szexi hölgyek voltak. De én voltam körülbelül az első a vörösszőnyegen, és még a parkolóban elkapott az a divattervező vagy milyen csávó.
- Áááá látom ittvan Brad, és a ruhája meglehetősen merész... Bár a ruhája olyan dolgokat mutat, aminek a hölgyek igencsak örülhetnek. - Mondta be nagy széles művigyorral, legszívesebben jól megpofoztam volna, de inkább mosolyogtam én is.
- Merész? Én inkább önkifejezőnek hívnám. Bár igazad van, kicsit talán durva. - Mondtam mosolyogva, már nem látszott rajtam semmiféle harag, sőt, egész jól éreztem magam.
- Nos igen, de tőled ezt már kezdjük megszokni. Úgy hallottam, hogy egyszerre két kliped is emg fog jelenni, és ma bemutatod az új számod. - Mondta az az emberke, akinek mint kiderült, a neve Jackson.
- Igen, mindenképpen szánok rá időt, hogy megpukkasszak embereket, mint az előző botrányom is mutatja. - Mondtam, aztán továbblettem küldve, végül mégegyszer meglettem állítva annál a kerékszarnál, ahol pörgetnek, és válaszolni kell. Pörgettem, és a Celeb-Crushon állt meg a kerék.
- Szóval neked ki a Celeb-crushod? - Kérdezte a másik csávó, akinek a neve meg Tom volt.
- Nekem kérlek szépen Rihanna... - Mondtam mosolyogva. - Szerintem gyönyörűek az arcvonásai. Aztán onnan is el lettem hesegetve, és elkezdődött a díjátadó. Az első kategória a legjobb új pop előadó volt. Amikor meghallottam a nevemet, hihetetlen volt, Lolót rángattam magam után, meg Justint és mosolyogva 100 wattos vigyorral köszöntem meg a rajongóimnak, akik kitartottak mellettem. Aztán jött a fellépés.
- Üdvözlet Los Angeles... Ez a következő kislemezem, a C'mon and take a ride, remélem tetszeni fog. - Kiabáltam, egy csomóan kiabáltak vigyorogva, én pedig elkezdtem énekelni. Fantasztikus érzés volt, hogy mindenki emgint engem néz, én pedig rapeltem és énekeltem, olyan tiszta volt a hangom, mint még soha. Amúgy pedig úgy kezdődött, hogy körülöttem voltak a táncosok, kettő oldalon, és elkezdtek táncolni, azaz a csípőjüket rázni, miközben én álltam középen, és énekeltem, majd megfordultam, akkor a női táncosok odamentek, és a hátmat elkezdték tapizni, a David Guetta féle beat ritmusára, aztán jött a refrén, nagyon gyorsan kellett énekelnem, és közben táncolnom is, de remekül sikerült az a rész azthiszem, már ha nem nézzük, hogy kicsit feltűnő volt a merevedés amikor a csaj nyakoncsókolt. Aztán megint Beat, ekkor ugyanolyan táncot nyomtunk és vége lett a számnak. És én pedig bambán álltam a színpadon, kezdett bennem tudatosulni, hogy nyertem egy AMÁt, és ez volt az első bejelentett. A következő kategóri amit végigizgultam az a legjobb pop-rock album volt, amit ÉN nyertem a Nightmare-el, leelőztem Justint? Felrohantam a színpadra, ott cigánykerekeztem egyet, és beálltam a mikrofon elé:
- Köszönöm a rajongóimnak, akik mindig ottvannak nekem, és Justin Biebernek, aki segített elérni a célomat, és aki mindig ott volt, mint egy igaz barát... és ha lelöknek, Get Up. - És egy szívet formáztam, majd az egész este gyorsan vert aa szívem, és bár a legjobb pop-rock férfi előadót elbuktam, de embik: ÉN LETTEM AZ ÉV ELŐADÓJA... Hihetetlen. Csak álltam lesokkolva amikor szóltak, hogy menjek már ki. Szóval végül kijutottam, és körülbelül annyit tudtam mondani, hogy köszönöm.... Egyszerűen nem tudtam mit mondani... Csak álltam és bambultam az este végén is, amikor viszont Lady Gaga felhívott a színpadra, vele kellett énekelnem. és ment, de te jó ég... Három AMA az első díjátadón....


VÉGE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése