2013. január 5., szombat

Huszonötödik fejezet - Első feljelentés

Tyűhaaaaa... Megéltem életem első feljelentését, amit egy öregasszony tett, mert szerinte túlságosan is erotikus viselkedést tanusítottam a Times Square közepén. Egyik reggel amikor keltem fel, megnéztem a postát, és benne egy szép vaskos borítékot, amiről valamelyik amerikai elnök mosolygott rám. Jólvanna, nem értek hozzá, az államporlgárságim is éppenhogy meglett. Na szóval bementem, és magamban elkezdtem olvasni, mire Justin persze, hogy odament, és elkezdte olvasni.
- Nahát... Ok nélkül utál a banya, csináltál te ennél durvábbat is. - Mondta Justin.
- Hátömh... Nyilvánosan is... Akkor csak ok nélkül utálva vagyok, adjunk rá okot neki. - Mondtam, de Justin kivette a kezemből alevelet, és megmutatott valami cikket. A címe az volt, hogy " A magyar világsztár a világ harmadik leghíresebb Twitter felhasználója. " El sem hittem, végigrohantam a házban, és ugráltam, csak Gaga és Justin vannak előttem. Ez olyan hihetetlenül jó dolog volt, hogy nemigaz. Szóval csak álltam és bámultam a cikket, a feljelentés nemigazán tudott érdekelni, főleg, hogy basszus... Na mindegy, akkor mai eendők: ohh basszus ma kéne stúdióba menni, holnapután meg AMA... Na nembaj, most inkább megyek stúdióba, aztán meg táncolni, mert fel kell készülnöm a fellépésemre. (Backstage titok: az új albumomon lesz Lady Gagával, Beyoncéval, és Justinnal is közös szám. ) Na szóval, bementem a stúdióba, és vagy fél órát azzal bénáztunk, hogy kiválasszák, hogy melyik számot énekeljem. Na mondhatom remek. Nos tökmindegy, de akkoris unalmas volt. Aztán végre megkaptuk a hírt, hogy kész a C'mon and take a ride zenei alapja, ezért gyorsan azt kezdtük el felvenni, az idióta már bocsánat producerek meg mindenféle autotuneos megoldást ajánlottak a raphez, hogy az majd feldobja. Egy uptempo erotikus dance számot minek "feldobni" autotunenal? Uramisten, az maradjon meg azoknak, akik lusták megdolgozni a hangjukért. Na de mindegy, végül úgyis az lett, amit én akartam, muhahahahaha. Aztán eléggé elment az idő, de én még mindig ott voltam a toppon, ezért elmentem gyakorolni, tökjól összeszokott csapatunk volt, ja és időközben kiderült, hogy Joe baromi jó táncos, szóval ő is a csapat tagja lett, és szinte minden remek volt, csak a ruhák nem érkeztek meg. De ismerni kéne a szerkezetüket, hogy ne akkor abban a pillanatban derüljön ki, hogy nem lehet bennük táncolni. De végül emgkaptuk őket, gyönyörűek voltak. Fekete selyemruhák, ilyen királyi öltözék, annyi különbséggel, hogy mindegyik közepére nagy betűkkel volt felírva, hogy SEX. Én még koronát is kaptam, ezért a hajamat csak kicsit meg kellett szaggatni, és tökéletes volt az összhang. Az előadás ruhában elpróbálva sokkal jobb volt, és valami mágikus erő is áradt belőle mármint... A perverz értelemben. De olyan jó volt az egész, hogy nem bírtam leállni, mindig azt bizonygattam Justinnak, hogy az enyém lesz a világ legikonikusabb előadása, főleg, hogy a számot ot fogom bemutatni. Nagy mosolyt nyomtam, végre kész voltunk, David megint nem tudott eljönni, de most annyira mindegy volt, mert életem első díjátadója lesz, és én tökéletesen felvagyok készülve, a ruháim fantasztikusak, ééééés rengeteg jelölést kaptam. Ja és már csak pár simítás kell az albumhoz, jövő hónapban akár már meg is jelenhet a második stúdióalbumom. Kivéve, ha kell csinálnom Deluxe kiadást is, azt pedig kell. Szóval nem jó ez így. De nem baj, mert holnap megnyerek rengeteg AMÁt. Mosolyogva aludtam el.

VÉGE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése