2012. december 29., szombat

Huszonkettedik fejezet - Morci

Brad elég ritkán lesz morcika, inkább sír egymagában, vagy jó hangosan zenét hallgat. De amit Justin tett, sajnos túlságosan is az apámat idézte. És az megbocsáthatatlan bűn, amit nem tudok tolerálni. Ezért gyorsan be kell szereznem egy barátnőt, meg amúgy is. Szóval kell egy barátnő, aki hihet nekem istenben. Na jó, nem, de legalábbis valaki, akit szerethetek. Szóval szépen, ízlésesen felöltöztem. Ez nálam azt jelenti, hogy felhúztam egy citromsárga öltönyt, és hozzá cekcuális napszemüveget. Überkirályságos nem? Szóval lerohantam a lépcsőn, és amikor Justin odajött, hogy magyarázzon tovább, sértődött arccal elfordultam, és kiviharzottam a házból, ki az utcára. Na innen hogyan tovább? Keresek valakit, aki belémszeret, aztán majd nagyon kurvaprofi leszek? Okés, nincs terv. Tehát elfutottam az egyik parkba, nem volt messze, csak négy öt kilométerre, ott leültem a padra, és bámultam az üres papírt. Csak ültem, és gondolkoztam rajta, hogy itt milyen jó kis akusztikus koncertet lehetne adni. Csak egy gitár kéne. De az nincs báeg. Meg játszani is a bocibocsitarka szintjéig jutottam el. De most morci vagyok hazamenni, és nem szereztem csajt se, szóval még morcibb vagyok. Szóval csak ültem és bámultam az eget, szerencsére sikerült egy eldugott helyre leülnöm, ezért nem talált meg senki. Bár szerintem kezdenek megfeledkezni rólam. Áááá ez nem jó, a következő albumomat senki nem fogja így megvenni. Nem jó ez így. Menjünk, csapjunk valami botrányt. Hazafutottam, ameddigre nagyjából este lett, és betúrtam a ruhásszekrényembe, ja igen magamra zártam az ajtót az első emeleten.
-Áááá ez kell nekem. - Vettem ki egy hátulról átlagos pólót. Elölről azonban egy nagy lyuk ki van vágva, így ugyanis látszanak a szexi kockáim. Ja és igen, mínusz 10 fokba fogom ezt felhúzni, alap dolog. Szóval kerestem mellé egy szexi mellényt, most csak egy fekete mellény jutott, ami úgynézett ki, mintha pókhálóból szőtték volna, és a nadrág pedig, nos a nadrág az borzasztó átlagos volt,e gy farmer. De ez így nem volt jó. Úgyhogy újraterveztem. Kivettem egy fekete kezeslábast, amin kicsit variáltam, fogtam egy zöld festék szórót és a hasi részre ráfújtam, hogy C'm and take a ride, meg egy nyilat, ami lefele mutat. Biztos siker. Most nem? Ha botrányt akarsz, öltözz ki. Én megtettem. Rohantam le a lépcsőn, felvettem egy cipőt, most nem azzal akartam igazából pukkasztani, szóval csak egy fekete egyszerű cipőt húztam fel, Kimentem ahz utcára, sétáltam egy kicsit, a Paparazziknak szexin bepózoltam, csináltak rólam vagy egymillió fényképet, és akkor mentem tovább, rajongóknak dedikáltam, vigyorogtam, ja és persze néztek rám az emberek, báááááááááááááááááááár volt egy csaj, aki odarohant, és khm... Megtapizott OTT, de annyira nem volt katasztrofális. Szóval ja, vicces volt, négy csaj akart hazavinni magának, ebből három kiskorú volt, egy pedig khm... fiatalos. Azaz 78 éves öreg néni. Gratulálok neki, vajon honnan tanulnak a mai fiatalok ennyi mindent? Ja, hogy tőlem? Ne remek, tanár se akartam lenni. De nem baj, majd kárpótolják valahogy, amint eléggé meggyőződtem róla, hogy benne leszek a hírekbe, hazamentem, ahol Justin a képernyőre bámmult, és amikor megjöttem, rohant, de az helyett, hogy leszedte volna a fejemet, csak megölelt. Imádok ölelkezni  naaaaaaaaaa. Ne nézz hülye kamera.
- Bocsánat, hogy leszaroztam, csak tudod... Nagyon vallásos vagyok, és elfelejtem néha, hogy különböznek az elveink. - Itt egy gonosz vigyort ejtett meg.
- Szerinted kurva vagyok? - Kérdeztem tőle tettetett felháborodással. - Nem haragszom, csak olyan volt, mintha apám mondta volna, és... Na mindegy, legközelebb gyere velem polgárpukkasztani.

VÉGE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése