2012. december 30., vasárnap

Huszonhaarmadik fejezet - A duplaklip esete

Nos ugye a Get up vágása elég hosszú időt  vett igénybe, mert nagyon nagyon tele volt tűzdelve animációval meg mindennel. De a C'mon and take a ride klipje nem lett volna annyira animálva, sokkal inkább a táncra lett volna helyezve a hangsúly, ami jelen esetben természetesen elég erotikus lett volna. Ezért az jutott az eszünkbe, hogy addig el tudnánk készíteni egy másikat. Szóval Justinnal, aki nagynehezen rábírta magát, hogy a klip kulisszatitkairól halljon, meg mindenki mással leültünk megbeszélni. Mármint azt, hogy miről fog szólni a klip.
- Mit szólnátok hozzá, ha mondjuk a Get Up folytatása lenne? Mondjuk a vámpírpasi, akinek nevet is kell adnunk. Nem, nem Brad, na ő bemenne egy bordélyházba, és ott játszódna a klip. - Kérdeztem nagy érdeklődéssel az operatőrtől, meg mindenkitől, a rendező, mint eddig mindig én voltam.
- Hát, nem is tudom, abból már tényleg nagyon szexuális tartalmú videó lenne, és elveszne a történet szála. - Osztotta az okosságait az alrendező, akinek nagyjából annyi dolga volt, hogy az én nagyon beteges, vagy nagyon perverz ötleteimet megszabdalja. Aztán úgyis az eredeti lesz benne a klipbe, amiből jó nagy botrány lesz, és amitől híresebb leszek, és ami miatt sokan utálnak, amit én eltűrök. Szóval én vágtam egy flegamhh cicahh fejet.
- Hát nemtudom, hogy észrevetted-e, de kurvára ki fogja verni a biztosítékot a szám, és egész jó lesz bulizásra is, mert... Ja igen, David Guetta lesz a producer, tiszta menő nem? Na szóval bulizós szám lesz, nem ötvenéves konzervatív faszoknak és picsáknak írtam, ha nekik nemtetszik ne hallgassák. - Foglaltam össze véleményem. Ez ugyan még csak a harmadik klipem, de már nagyon összeszokott a csapat, mindenki tudja, hogy amit én mondok, abból lesz jó, mert én ismerem igazán a klipben lévő személyt, és önmagam, illetve a dalt is leginkább én tudom, mi ihlette. De azt nem árulom el. Szóval csak ültünk egy percig, néma csöndben.
- Szerintem Bradnek van igaza. Ő egy férfi Lady Gaga, aki máshogy értelmezi a művészetet, mint általában az emberek, és tudjátok, hogy én vinnyogok mindig a dalszövegei miatt, de most teljesen igaza van, bulizós zenéről van szó, a buliban meg amúgy is történnek érdekes dolgok, szóval a zene már tökmindegy. És különben is, ne mondjátok, hogy nem egyedi. - Mondta Justin. Ezen őszintén meglepődtem, ugyanis szerintem ő tiltakozott a leghevesebbben az összejövetel miatt.
- Rendben, akkor marad a bordélyház. Szóval belép, aztán mondjuk egy csomó... khm.. bocsi Justin. Szóval egy csomó lezbikus prostituált csinálja amit kell, és Cedric, mert az lett a neve, odamegy a leányokhoz, és kinyitja résnyire a száját, előbukkannak a vámpír fogai, ekkor kezd el rapelni. A leányzók pedig addig szépen leszedik róla az ingjét, és elkezdik csókolni ahol tudják. Aztán jön a refrén, amiközben mondjuk betörik a házikó ajtaját, és azt ellepik vámpírvadászok. Cedric menekülőre fogja, de előtte még egy jó nagyot csap az egyik csaj seggére. Itt jön be a rap második része, amikor a másik szobában megtalálja a fő luvnyát. Azzal ott eljátszogatok a refrénig, amikor is jön a Guetta féle beat, ami pedig akármilyen hangú is lesz, a gépfegyverek hangját fogja kölcsönözni, tehát lőnek a fegyverek, de a hang amit hallunk az a beat, közben a csajjal, aki nagyon furcsán  kell, hogy felöltöztetve legyen, valami erotikus denszet tolunk. És a klipnek ott van vége, hogy bedobnak egy kézigránátot, és minden felrobban ilyen szivárványszínű csillámesőben. Cedric pedig ott fekszik a földön, és amint felkel, tol egy féloldalas perverz vigyort, és elindul, igaz, hogy egyszál alsónadrágban, de elindul a falu felé, ahonnan eljött, és kijön valami nagyon gótikus felirattal az, hogy to be continued. - Vetettem fel ötletemet a bizottságnak, akik egyetértően hümmögtek, igen ez elég Brades, perverz is, és számítógépes effekteket max a bőr miatt kell, de azt is megoldja a sminkes. Szóval nagyon jó ötletnek bizonyult.
- De akkor te koreografálsz. - Mondta a tánctanár. Micsoda? Én? Koreografálni? Azt hittem, vérbéna vagyok, de kiderül, hogy van tehetségem is hozzá?


VÉGE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése